I can feel the love can you feel it too?

Hej igen!
På kvällen var det alltså fest för alla från Surf Campet var ute vilket var extra roligt! Blev en ganska galen kväll med suddiga minnen men roligt hade vi!! På dagen hade vi baikishäng i parken med Ingunn och Sonja och lite piknick till det. På eftermiddagen fick jag ÄNTLIGEN träffa min saknade Amanda!!! Så himla roligt att träffa henne igen efter typ 8 månader(?) hon jobbar här som Au Pair- hur coolt som helst :D På kvällen gick vi till Pancake of rock som ligger vid Darling Harbour och som namnet säger säljer de sjukt goda pannkakor. Tog alltså EN TIMME att köa men det var det värt för de var så goda! Vid 9 tiden tittade vi på fyrverkerier som var uppladdning inför St. Patrick's day (som är idag) vid vattnet. Otroligt fint var det! Fick säga adjö till min fina Mandy och jag hoppas du hälsar på oss i viken snart igen!! Kl 23.00 gick Greyhoundbussen vidare mot Byron Bay.

12 timmar senare var vi alltså i Byron Bay. Det är mycket varmare hör än i Sydney- mer tropiskt liksom. Var riktigt trötta idag så har mest rekat runt. Det är en mysig liten stad med mycket surf och märkes butiker såsom Rip Curl, QuickSilver och Billabong. Hostlet är jättefräsht med jacuzzi på utegården också har vi matkedjan Aldi i samma byggnad fast på baksidan. Vi trivs. Ikväll ska vi kanske träffa upp Maja, Anja, Anita och Emelie igen och fira St.Patrick's day :)

Puss och Kram // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0