马酉庾 - Three is for me, my family and my passion

Kan inleda inlägget med att jag gjorde något sjukt galet igår. Roligt och ett minne för livet och något jag aldrig trott jag skulle våga göra.

Eftersom det i stort sett var mulet och regn hela dagen igår passade vi på att hänga inne på Wicked travel för att få internet. Träffade en canadensare från surf campet, Adam, som hade bokat sjukhustid efter att ha klivit på en sting rocka på surf campet... Får se om han får behålla foten ;) när det slutat regna tog jag en efterlängtad springtur!! Skönt att få bli av med lite energi men man märker ju att konditionen är borta... -_-

På kvällen blev det en "finmiddag" med pasta, kyckling, ägg och tomater, sedan slog vi på en film och bara chillade. Plötsligt knackade det på dörren och där stod Maja och Anja - två av norskorna vi lärde känna i Sydney!! Så himla kul att de kom förbi och hängde med oss under kvällen! Fick höra allt roligt från deras surf camp i spot x osv :)

Idag hoppas vi på bättre väder så vi kan steka lite på stranden och spana på surf dudes och förhoppningsvis blir det lite party ikväll med några från surf campet som åkt hit till Byron Bay samtidigt som oss!

Peace and love från The Hippies Town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0